2015. július 24., péntek

Életjel

Sziasztok!:)
Először is, szeretnék mindenkitől elnézést kérni, aki olvasta ezt a történetet, és várná a folytatást. Sajnos, nem hiszem, hogy valaha lesz új fejezet, mivel nem csak rajtam múlik.
Azonban a fiúk iránti rajongásom egyre csak nagyobb lesz, ezért úgy gondoltam, hogy belevágok egy saját fictionbe, természetesen Larry főszereplésével. Szóval közvélemény-kutatást tartok, hogy esetleg lenne olyasvalaki, akit érdekelhet a történet. Nem tudom, hogy kinek mennyire tetszik az írási stílusom, a Feel me-ben én írtam Harry szemszögét. A saját történetem egyelőre még csak körvonalazódik a fejemben, ezért nem írnék róla semmit, esetleg ha érdekelni fog valakit a fiction, akkor írok róla részletesebben :)
Szóval, ha valakit érdekel, akkor kérlek, a bejegyzés alá írjon. ^^
 

11 megjegyzés:

  1. Szia.♡
    Nem igazán volt időm pár résznél tovább jutni itt,(sőt semelyik kedvenc blogomon:'(;'()... viszont ha a végére érek, írok komit és persze,hogy érdekelne a saját fiction dolog! ♡ *-*
    Nagyon várom a részletesebb bejegyzést róla, és remélem többeket is érdekel...szóval hajrá mindeki, írjatok!!:0000 Alig várom már.. asdfghjklas
    ;D
    Puszi
    Brigi.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (A második résznél tartok és most látom hogy csak négy van:0 na máris olvasom tovább:0000)

      Törlés
  2. Érdekel, csak kérlek ne várass meg minket nagyon. Hiányzik az írásod. :)

    VálaszTörlés
  3. még szép h érdekel :D fantasztikusan tudsz írni :))))))))

    VálaszTörlés
  4. nagyon érdekelne, remélem elkezded írni, eztis nagyon szerettem:(<3

    VálaszTörlés
  5. Engem nagyon is érdekelne, imádtam azt is amibe belefogtatok, sajnálom, hogy nem írtátok tovább, de a sajátodat is nagyon várnám, remélem hamar érkezik, sok sikert! :))))

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen mindenkinek, aki írt!:)
    Nem a napokban fogom megvalósítani az ötletem, nem is a közeljövőben, mert ezúttal nem szeretnék semmit a véletlenre bírni, és cserbenhagyni bárkit is, ezért pedig részletesen ki kell dolgoznom a történetet, ami sok időt vesz igénybe.
    Szerintem ez a blog nem kerül törlése, majd itt értesítelek titeket, ha már fent van az első fejezet!:) (A saját történetemet nem itt fogom közzétenni, hanem a saját blogomon)

    VálaszTörlés
  7. Ohh nagyon remélem h elkezdesz egy saját történetet!!:) Ez a történet is nagyon bejött, kár h (egyenlőre) nem folytatjátok!:( De várom a tiedet, hajrá!<3 :D

    VálaszTörlés
  8. Szia engem is érdekelne a saját fanficionod :-) várom szóval hajrá!!!! :-)

    VálaszTörlés
  9. szia, engem is nagyon érdekelne a saját fanfictionod <3

    VálaszTörlés